Τελευταία Άρθρα

Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

40 ΗΜΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ

 


Γράφει: Ο Γεράσιμος Σαλτός, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής

Τώρα που το σκέφτομαι, τελικά ο πατέρας μου, πρέπει να μ' αγαπούσε πολύ από μικρό παιδί, διότι μου έκανε το πιο πολύτιμο δώρο που θα μπορούσα να έχω στη ζωή μου: Ποτέ δεν με ρώτησε εάν μπορώ, απλά μου έλεγε, "κάντο". Κι εγώ, απλά το έκανα!

                                  ***************************

Κάθε φορά που στεναχωριόμουν ή θύμωνα με κάτι, η μάνα μου με κοιτούσε στα μάτια και με ρωτούσε χαμογελαστή: ''Τι χειρότερο θα μπορούσε να σου συμβεί;''. Κι εγώ εύρισκα πάντα κάτι χειρότερο. 

Και τότε μου απαντούσε:  ''Ε! τότε για σκέψου, αξίζει να στεναχωριέσαι για κάτι που δεν είναι το χειρότερο;''

Κι ως δια μαγείας, έφευγε ο θυμός ή μαλάκωνε η στεναχώρια.


Υ.Γ. Μόνο που τώρα, δεν τη βρίσκω κάπου να τη ρωτήσω, εγώ πια, εάν η ''φυγή'' της παρέα με τον μπαμπά, ήταν ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να τους συμβεί.

Φοβάμαι ότι αυτό θα μείνει αναπάντητο...

...............................

Την Κυριακή 22 Μαΐου 2022 στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου στη Μάστρου Μεσολογγίου τελούμε 40ΗΜΕΡΟ μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αγαπημένων μας γονέων.

                         ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΕΩΡ. ΣΑΛΤΟΥ

                                           ΚΑΙ

                         ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΓΕΡ. ΣΑΛΤΟΥ. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου